Sunday, April 10, 2011

Makan Hati..

imbudakkampong

Hati dah mula tunjuk simptom2 kemurungan. Biasa lah aku kan budak kampong, mane lah biasa dok di kota yang besar mcm KUALA LUMPUR ni.. Tp ni bukan yang utama, mungkin BK banyak pikir. Biasalah kadang2 kita kene pk sesuatu dari  A - Z...Bila buat sesuatu benda kene sampai END. Bak kata pepatah "alang2 menyeluk perkasam, biar sampai ke pangkal lengan". Satu pekara yang aku agak kecewa apa yang terjadi dkt BK.. Adakah patut nama aku digugurkan tanpa diberitahu tp diambil kwn aku ganti tempat aku secara undergrow. Benda ni aku tahu sbb BK pi PUTRAJAYA, then BK call penang baru tahu hal sebenar. Klu kamu dtempat BK, apa yang kamu rasa???? Mesti kecewa, marah tp budak kampong terpaksa reda, akur dengan kehendakNYA. Mungkin ada hikmah sebaliknya.. Sabar je lah sambil "makan hati"

p/s BK ; budakkampong

No comments: